Logga in

Tools

VA140911s64-(1)

Artikel

Tio principer för framgångsrik försäljning

I den här artikeln från Veckans Affärer 11 september 2014 berättar Markus Ejenäs, ansvarig för Forskning & Utveckling på ProSales, om vad som skiljer “slentriansälj” från framgångssälj. I artikeln presenteras tio principer för framgångsrik försäljning, som ProSales identifierat i sin forskning.

Ladda ner artikeln här

För att få tillgång till detta verktyg måste du vara minst Trendwatch-medlem

Få tillgång Eller logga in

Other areas to explore

ProSales berättar om framgångssälj i Veckans Affärer

Läs vidare
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8xNjU4Njg5Mjk/dGl0bGU9MCZieWxpbmU9MCZwb3J0cmFpdD0wJmF1dG9wbGF5PTEiIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzM4IiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgd2Via2l0YWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIG1vemFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+