Logga in

Tools

gubbar_gummor

Modell

ProSales motivationsmodell: De 8 motivationstyperna (2/4)

ProSales motivationsmodell delar in individer i 8 motivationstyper, utifrån hur mycket de drivs av belöning och engagemang respektive utveckling och rutiner. Här förklarar vi vad de 8 motivationstyperna efterfrågar och drivs av.

Vill du få access till det här materialet? Då behöver du ett Toolbox medlemskap

Få access Logga in

Other areas to explore

ProSales motivationsmodell: Bedöm dina säljares motivation (3/4)

Läs vidare
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8xNjU4Njg5Mjk/dGl0bGU9MCZieWxpbmU9MCZwb3J0cmFpdD0wJmF1dG9wbGF5PTEiIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzM4IiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgd2Via2l0YWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIG1vemFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+