Logga in

Tools

Presentation Skarmavbild MN

Presentation

Presentation: Mia Nordborg om retention och lojalitet

I försäljningsdiskussioner tar nykundsförsäljning ofta för mycket utrymme. Stora resurser läggs på att fånga kunder och stänga affärer. Men med stort kundtapp spelar det ingen roll hur duktig man är på att sälja nytt, nettotillväxten blir ändå svag.

I den här presentationen berättar Mia Nordborg, chief customer success officer på Mynewsdesk, hur de jobbar med customer health score i praktiken, för att öka retention och lojalitet.

Du kan även ladda ned ProSales presentation via följande länk.

Vill du få access till det här materialet? Då behöver du ett Toolbox medlemskap

Få access Logga in

Other areas to explore

Presentation: ProSales om retention och lojalitet

Läs vidare

Presentation: Så använder ni era lojala kunder för att öka er försäljning

Läs vidare
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8xNjU4Njg5Mjk/dGl0bGU9MCZieWxpbmU9MCZwb3J0cmFpdD0wJmF1dG9wbGF5PTEiIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzM4IiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgd2Via2l0YWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIG1vemFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL29IN05qR0ZwM0JzP2F1dG9wbGF5PTEmcmVsPTAmYW1wO2NvbnRyb2xzPTAmc2hvd2luZm89MCZhIiB3aWR0aD0iNzIwIiBoZWlnaHQ9IjQwNSIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj0iYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIj48L2lmcmFtZT4=