Logga in

Tools

Salj_Marknadsavdelning_Mapping_Sida_1

Verktyg

Kartläggningsverktyg: Sales and Marketing Alignment

Från ProSales Membership Programme-seminarieserien om “Varumärke och Försäljning”.

Kartläggningsverktyget innehåller fyra delar:

  1. ProSales Kundrelationsmodell
  2. Nulägeskartläggning
  3. Checklista för samarbete mellan försäljnings- och marknadsavdelning
  4. Kritiska aktiviteter för ett gott samarbete avdelningarna emellan

 

Kartläggningsverktyget togs fram som en del av seminariematerialet och tillhörande presentation som du finner nedan.

Vill du få access till det här materialet? Då behöver du ett Toolbox medlemskap

Få access Logga in

Other areas to explore

Medlemspresentation: Varumärke och försäljning

Läs vidare

N. Bondesson: Hur kan vi identifiera köparnas verkliga drivkrafter

Läs vidare
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8xNjU4Njg5Mjk/dGl0bGU9MCZieWxpbmU9MCZwb3J0cmFpdD0wJmF1dG9wbGF5PTEiIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzM4IiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgd2Via2l0YWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIG1vemFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL29IN05qR0ZwM0JzP2F1dG9wbGF5PTEmcmVsPTAmYW1wO2NvbnRyb2xzPTAmc2hvd2luZm89MCZhIiB3aWR0aD0iNzIwIiBoZWlnaHQ9IjQwNSIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj0iYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIj48L2lmcmFtZT4=