Logga in

Tools

Arbetsblad Skarmavbild

Checklista

Arbetsblad: Värdeskapande

Är dina säljsamtal så pass värdefulla att kunderna är villiga att betala för dem? (Neil Rackham)

När produkter och tjänster blir mindre unika och mer utbytbara, då måste försäljningen bli värdeskapande, snarare än värdekommunicerande. Men hur ser det ut i din organisation när det kommer till just värdeskapande:

  • Var skapar ni stort värde? Var är ni bra?
  • Var skapar ni litet värde? Var kan ni utvecklas?

Du kan även ladda ned presentationen “Värdeskapande försäljning” via följande länk och titta på en intervju på samma tema via följande länk.

Vill du få access till det här materialet? Då behöver du ett Toolbox medlemskap

Få access Logga in

Other areas to explore

PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8xNjU4Njg5Mjk/dGl0bGU9MCZieWxpbmU9MCZwb3J0cmFpdD0wJmF1dG9wbGF5PTEiIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzM4IiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgd2Via2l0YWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIG1vemFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL29IN05qR0ZwM0JzP2F1dG9wbGF5PTEmcmVsPTAmYW1wO2NvbnRyb2xzPTAmc2hvd2luZm89MCZhIiB3aWR0aD0iNzIwIiBoZWlnaHQ9IjQwNSIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj0iYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIj48L2lmcmFtZT4=