Logga in

Tools

Network Awards 2016

Nyhet 700x200

Stort Grattis TILL årets vinnare av PROSALES NETWOrK Awards 2016

I samband med ProSales Networks sista träffa 2016 delade vi ut fyra utmärkelser till medlemmar i ProSales Network och Toolbox, vars engagemang under året förtjänar särskild uppmärksamhet. Vi vill rikta ett stort grattis till samtliga nominerade och till årets vinnare: 

DE NOMINERADE I KATEGORIN ÅRETS AMBASSADÖR 2016 

Jeanette Anttila, Klarna, Ulrica Ekeroth, SalesOnly, Stefan Leek, Eltel Networks, Nicklas Lindh, XL Office Team, Magnus Nylander, Vroom

Vinnare: Ulrica Ekeroth, SalesOnly med motiveringen

Ulrica och SalesOnly är en omtyckt och trogen kund som både i ord och handling bidragit till att visa på värdet med ProSales Network. Genom detta bidrar hon att sprida en positiv bild av ProSales bland sina affärskontakter och i svenskt näringsliv i stort. Tack!    

DE NOMINERADE I KATEGORIN ÅRETS TOOLBOX-ANVÄNDARE 2016

Jörgen Andersson, Electrolux, Dennis Eliasson, Enertech, Krister Karlsson, Miltronic, Ole Spigseth, Rittal, Håkan Westerlund, More H2H.

Vinnare: Håkan Westerlund, More H2H med motiveringen

Håkan är en förebild för andra användare av ProSales Toolbox när det gäller att frekvent använda sig av och maximera möjligheterna med vår portal och vårt material.

DE NOMINERADE I KATEGORIN ÅRETS FÖRETAG 2016

ABB, Aga, Enkla Elbolaget, Samhall, Volvo

Vinnare: Enkla Elbolaget med Lukas Olofsson, med motivering

Enkla Elbolaget är ett utvecklingsorienterat företag som under 2016 visat hur man kan samarbeta med ProSales Institute för att på olika sätt få samsyn och struktur kring sitt förbättringsarbete. Med en palett av olika tjänster från ProSales har man engagerat ledning och försäljningsorganisation i arbetet med att målmedvetet och metodiskt bygga Sales Excellence.

DE NOMINERADE I KATEGORIN ÅRETS NYKOMLING 2016

Bravura, Intrum Justitia, Office Depot, SSG Standard Solutions Group, Tieto

Vinnare, Tieto med Torbjörn Berglund och Magnus Åhlén, med motivering

Tieto är ett utvecklingsorienterat företag i tillväxt som under 2016 gått in i ProSales Network från två olika affärsområden. Därigenom har Tieto påbörjat arbetet med att få samsyn och struktur kring sitt förbättringsarbete och lagt en bra grund för att målmedvetet och metodiskt bygga Sales Excellence.

PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8xNjU4Njg5Mjk/dGl0bGU9MCZieWxpbmU9MCZwb3J0cmFpdD0wJmF1dG9wbGF5PTEiIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iMzM4IiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgd2Via2l0YWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIG1vemFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL29IN05qR0ZwM0JzP2F1dG9wbGF5PTEmcmVsPTAmYW1wO2NvbnRyb2xzPTAmc2hvd2luZm89MCZhIiB3aWR0aD0iNzIwIiBoZWlnaHQ9IjQwNSIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj0iYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIj48L2lmcmFtZT4=